Apologizing

8日はレッスンを受けましたが、9日はレッスンを受けませんでした。

最近の体調。

また、肩背中が痛くなってきています。

以前はいつだったかな・・・記録として振り返りやすいようにカテゴリをつけておこうかな。

 

今日は、打ち合わせや急遽の買い物の予定などでレッスンをキャンセルしてしまいました。

その後もあまり空いている先生がおらず・・・またあたらしい先生探しのたびにでるべきか・・・

他の人のおすすめを聞きたいけど、あまり教えたくないよね。予約とれなくなるから。

私は、

・明るい

・よく話を聞いてリアクションしてくれる

・質問の答えに対して、自分のエピソードを加えてくれる

・午後の2時から3時くらいにとりやすい

などを希望しています。

このブログをお読みで、おすすめの先生がいたら、コメントにお願いします。

 

1. To be in the wrong means to be the one who did something wrong or made a mistake.

 

You’re the one who’s in the wrong! You’re driving the wrong way down a one-way street.

 

2. To lose all meaning means to cease having worth or to become meaningless.

 

After I found out my girlfriend cheated on me, the words “I love you” lost all meaning for me.

 

 

As Stephen was playing with an injured ankle, he decided to take the blame for the team’s loss.

 

Why was Gino so upset after his presentation?

Well, I just gave him my honest opinion. That is to say, I told him that I wasn’t at all pleased with his work.