Appearances

昨日はレッスンを休みました。

チャーターを手配してアメリカに行くと言っていた先生はもう行ってしまったのかな。

もうクラスを開かないみたい。ちゃんと挨拶しておけばよかったかな?

 

今日は新しい先生にお願いしました。

私はカメラをオフなのですが、君がオフなら俺もオフ!的にオフにしてしましました。イケメンの先生だったので少し残念です!

生徒のカメラオン率ってどうなんでしょう。

 

レッスンはつつがなく進みました。パーティピーポーな感じの先生でした。

 

1. The way someone carries oneself refers to a person’s overall behavior including speech patterns, facial expressions, body language, and general appearance.

 

I’m inspired by the way the Queen carries herself. Last week, she visited a farm and still managed to look dignified in 15 centimeters of mud!

 

2. To dress to impress means to wear something that will leave a positive impression.

 

My brother dressed to impress for his job interview. He spent a lot of money on his suit. I hope he gets the job!

 

Yeah, Jake’s not that good-looking, but give him a chance! Don’t judge a book by its cover.