AI and Automation and review

7日、8日とレッスンを受けています。

最近は、ぷーちゃんはいつもどおりの感じになりまして、その状態が続いていて、毎日楽しいです。

ほんとなんだったの・・・

私の体の痛みもないです。

今月はワクチンの摂取もあったりで、仕事をセーブしようとおもいましたが結局なんだかんだで忙しいです。急遽、入ったのがどっさりしていたのがつらいですね。でももう半分は8割終わりました。絶対に1日はかかるので、とりあえず、明日、明後日でもう2本もなんとかしてしまいたいですね。

そううまくいくかはわかりませんが。

 

1. To enrich one’s life means to improve one’s life by adding value to it.

 

Self-help books enrich my life.

 

2. To boost productivity means to increase output.

 

A 10 minute-nap can boost productivity for some people. Not for me, though. I need at least 30 minutes!

 

He’s indispensable to our team. We can’t win without him.

Well, I’m neither for nor against it. I can see both sides of the issue.

 

レビューレッスンでは、これまでの表現をおさらいし、だいたい覚えていてクリアできました。